FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

El Programa de Medi Ambient organitza els nous tallers de Caixes Niu
Caixes niu construïdes pel grup de voluntariat de Medi Ambient de la FAS 03.02.2014 Voluntariat  -  L'equip de voluntariat de Medi Ambient de la FAS dóna l'oportunitat a tothom qui ho vulgui de participar als tallers de construcció i reparació de caixes niu. El taller se celebrarà els propers dijous 13 i dimarts 18 de febrer a la Plaça Cívica de la UAB.

Una caixa niu és una estructura artificial que pot ser utilitzada pels ocells que fan niu a les cavitats dels arbres o de les roques. Es col·loquen per a diverses espècies d'ocells, en el cas del Campus de la UAB, per a espècies com les mallerengues carboneres o el picot garser gros amb l'objectiu d’afavorir la seva supervivència.

Fa quasi un any, una quinzena d'estudiants de la UAB a través del voluntariat de la FAS i treballant conjuntament amb l'Oficina de Medi Ambient de la UABcol·locaven 12 caixes niu al Campus que van tenir un seguiment setmanal per part dels voluntaris de la FAS. Aquest any, el nou equip de voluntariat de medi ambient, format per 14 persones, ha organitzat dos dies de tallers a la Plaça Cívica per crear noves caixes niu i netejar, reparar i fer manteniment de les caixes antigues. A mida que s'enllesteixi la feina, s'aniran col·locant les caixes a les millors ubicacions del Campus.

Els tallers estan proposats per als propers dijous 13 i dimarts 18 de febrer i estan oberts a tota la comunitat universitària (estudiants, PDI i PAS) i tota persona que hi vulgui participar.

El grup de voluntariat de Medi Ambient fa una crida a la participació, tant als tallers de caixes niu com a la implicació activa en l'equip mediambiental, que a més de l'activitat dels propers 13 i 18 de febrer, té en marxa la potent campanya "Oh my got!" per reduir la generació de residus.

Anar a Notícies