FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

El voluntariat de Justícia coprotagonista d'un Documentos TV
09.12.2013 Voluntariat  -  Les càmeres de La2 acompanyen a Claudia Salinas, una voluntària del programa de justícia de la FAS i entrevisten a Sílvia Carrasco, Vicerectora d’Estudiants i Cooperació de la UAB, en una emissió en motiu del Dia internacional del voluntariat.

El programa de voluntariat de justícia ha estat coprotagonista del documental “Los rostros del Voluntariado” de Documentos TV de La2. Claudia Salinas ha donat el seu testimoni com a voluntària que duu a terme un taller de relaxació al centre de penitenciari de Dones Wad Ras. En l’entrevista, Claudia, estudiant d’un postgrau de Dansa Moviment Teràpia a la UAB, ha explicat que va començar el voluntariat per fer alguna cosa que l’enriquís en el seu temps lliure i que per ella el voluntariat és un gran aprenentatge. De la mateixa manera, usuàries de l’activitat han explicat la seva experiència duent a terme l’activitat. A més, han volgut expressar el seu agraïment a la Claudia que les acompanya de forma voluntària i altruista.

Segons Sílvia Carrasco, Vicerectora d’Estudiants i Cooperació de la UAB i presidenta de la FAS, es tracta d’un “moment clau i molt important pel voluntariat, ja que el creixement de xarxes de moviments com la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca obren una nova oportunitat per enfortir idees i vincular el voluntariat amb els moviments socials”. A més, en l’entrevista va destacar el valor del voluntariat universitari, ja que “és una oportunitat d’aprenentatge únic perquè permet acompanyament, formació i reflexió continua de manera paral·lela a la seva formació en les disciplines acadèmiques”

Anar a Notícies