FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Xerrada inaugural curs voluntariat
25.10.2013 Voluntariat  -

El proper 4 de novembre, a les 16h, a la sala d'actes de la Facultat de Ciències Polítiques, la FAS inaugurarà el curs de voluntariat 2013-2014 amb una xerrada que vol reflexionar sobre les crisis d'avui i mostrar l'impacte de l'acció local com a motor pels canvis globals.

Davant les crisis d'avui a escala global, l'agreujament de la pobresa, les desigualtats, i les retallades de drets fonamentals, sorgeixen respostes ciutadanes que ens demostren el poder de la societat civil organitzada per assolir canvis polítics i socials. En aquest sentit, la FAS, com a entitat de voluntariat, vol iniciar el curs amb una activitat que ens permeti reflexionar sobre aquestes qüestions i començar el curs amb l'empenta i acció que es necessiten per aconseguir canvis globals. Durant aquests primers mesos de curs, al voltant de 200 estudiants de la UAB s'han implicat en els programes de voluntariat universitari.

Així, la xerrada "Crisis i lluites socials. L'acció local, motor del canvi global" anirà a càrrec de dues persones amb coneixement i recorregut en els àmbits de l'activisme social i de les desigualtats mundials: Arcadi Oliveres, catedràtic d'Economia Aplicada de la UAB i president de Justícia i Pau i d'Ada Colau, activista i portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH).

Aquesta activitat és oberta a tota la comunitat universitària i al públic en general. Convidem, en especial, a tots els estudiants de la UAB a assistir-hi i participar en el debat que es vol generar.

La xerrada, a més, marca l'inici del curs d'"Introducció a la cooperació per al desenvolupament. Eines cap a la transformació social". Aquest curs es tornarà a repetir aquest mateix semestre, en format intensiu del 9 al 13 de desembre, de 15 a 19h.

L'activitat es mourà a les xarxes socials a través de l'etiqueta: #FAS1314canviglobal

Anar a Notícies