FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

340 estudiants s'interessen pel voluntariat
15.10.2013 Voluntariat  -

Des de l'inici de la curs, la FAS ha endegat la campanya "Keep calm and volunteer", que a través de vàries accions, s'ha promocionat el voluntariat entre els estudiants de la UAB. Uns 340 estudiants han mostrat el seu interès en un dels programes i projectes de voluntariat universitari.

Des de l'inici de la curs, la FAS ha endegat la campanya "Keep calm and volunteer" per tal de promocionar el voluntariat entre els estudiants de la UAB. A través de diverses accions, s'ha animat els estudiants a participar en un dels programes i projectes de voluntariat universitari i descobrir així "el poder del voluntariat".

Durant aquest mes de setembre i principis d'octubre, hem estat a totes les facultats i escoles de la UAB que organitzen presentacions pels estudiants de primer de curs. En concret, hem participat en 26 sessions d'acollida on han assistit uns 2.400 estudiants. Els hi hem donat la benvinguda al Campus, els hem donat un exemplar de l'Empenta! i els hem passat aquest vídeo on han pogut escoltar algunes experiències de voluntaris que han passat pels programes de la FAS. Hem participat a la Fira de col·lectius i serveis de la UAB, a xerrades de benvinguda a estudiants estrangers, etc. També hem fet ús de les xarxes socials, webs i cartelleria distribuïda pel Campus per tal de fer córrer la campanya.

Com a resultat, i fins avui, hem rebut 340 demandes d'informació dels programes, hem organitzat 28 sessions informatives on han assistit 225 estudiants. Alguns programes, com el Sociosanitari ja ha cobert les places disponibles però en canvi el programa CROMA encara en té de lliures. També els programes de voluntariat al Campus, el de Salut, el de cooperació i el de medi ambient continuen buscant a persones amb ganes d'implicar-s'hi. Les activitats es comencen a endegar però la campanya de captació continua ja que la FAS us segueix animant a sumar-vos a aquest gran projecte de transformació social. Consulta en aquest enllaç totes les opcions de voluntariat i si vols més informació, emplena el següent formulari.

Durant el curs passat 2012-2013, 229 estudiants de la UAB van participar com a voluntaris en els programes, a través dels quals es van atendre 2899 persones beneficiàries i/o persones usuàries. Esperem que aquest curs 2013-2014 s'hi sumin molts i moltes més.

Anar a Notícies