FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova edició del curs de cooperació
15.10.2013 FAS  -

Més de 140 estudiants s'han interessat en una de les quatre activitats formatives de la FAS, a les quals s'hi podien inscriure des del 25 de setembre.

Queda poc menys d'un mes perquè es doni el tret de sortida als cursos del primer semestre. "Integra't amb la Discapacitat" serà el primer, el 22 d'octubre, que anirà seguit dels de salut: "Sexualitat i afectivitat: una mirada integradora" i "Drogues: reflexions, visions i efectes de les substàncies", que començaran el 19 i el 27 de novembre, respectivament. A principis de novembre començarà també el curs d'Introducció a la cooperació per al desenvolupament".

Hi haurà també més i noves oportunitats perquè els i les estudiants se segueixin formant en temàtiques socials. I és que, d'una banda, en matèria de cooperació, la FAS ha obert una nova edició del curs de cooperació que es farà en format intensiu del 9 al 13 de desembre de 15 a 19 hores. Les inscripcions d'aquest curs començaran el proper 28 d'octubre. D'altra, el segon semestre hi haurà noves activitats formatives també convalidables per crèdits tant de cooperació com de salut.

Si vols més informació de la formació, vés a aquest enllaç.

Anar a Notícies