FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

18 estudiants de la UAB s'incorporen a l'equip de la FAS
01.10.2013 FAS  -  Durant el mes d'octubre s'incorporen a l'equip de la FAS 18 estudiants de la UAB en pràctiques.

Els estudiants estaran participant en totes les àrees de la FAS: voluntariat, comunicació, cooperació, justícia, salut, discapacitat, medi ambient, sociosanitari i CROMA.

Aquests estudiants, dos dels quals estan cursant un doctorat i dos un màster, provenen d'estudis de les facultats de Ciències de l'Educació, de Ciències de la Comunicació, de Psicologia, de Polítiques i Sociologia, de Dret, de Ciències, de Medicina i de l'Escola d'Enginyeria.

Per tal que puguin conèixer en profunditat la Fundació i adquireixin eines i recursos per desenvolupar la seva tasca, se'ls fa una formació específica. En la imatge d'aquesta notícia es port veure un dels moments de la formació en gestió de grups.

Per a la FAS, la col·laboració, l'aportació i la visió dels estudiants en les activitats de la FAS és de gran valor i dota de la identitat que defineix a la Fundació. I per aquests estudiants, la pràctica a la FAS és una manera d'aplicar en una entitat del tercer sector els coneixements adquirits durant els estudis i a la vegada els permet acostar-se a altres realitats socials, formar-se en valors, desenvolupar un esperit crític i tenir, com a professionals, un punt de vista més ampli i enriquidor.

Anar a Notícies