FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova oferta formativa convalidable per crèdits
16.09.2013 Formació  -  A partir del 25 de setembre et pots inscriure a les activitats de formació del 1er semestre que organitza la FAS.

Un semestre més, la FAS ofereix als i les estudiants un seguit d'activitats i cursos per a completar la seva formació en temàtiques socials les quals estan reconegudes amb crèdits de lliure elecció i RAC i pretenen fomentar una formació pel canvi.

La FAS impartirà 4 cursos, dos de l'àmbit de la salut, un sobre les discapacitats i un sobre la cooperació per al desenvolupament.

Vinculats a la Salut oferim el curs de "Sexualitat i afectivitat: una mirada integradora", que tractarà sobre la comunicació assertiva en la sexualitat dels drets sexuals i de com prevenir les malalties de transmissió sexuals. Tindrà lloc del 19 de novembre al 10 de desembre. També proposem el curs sobre "Drogues: reflexions, visions i efectes de les substàncies" que tractarà sobre els fectes neurològics i psicològics de les diferents drogues i reflexionarem sobre l'ús i abús de les substàncies. El curs es farà del 27 de novembre al 18 de desembre. Aquests dos cursos es duran a terme gràcies el suport del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya

Del 22 d'octubre al 14 de novembre s'impartirà el curs "Integra't amb la discapacitat" que proporcionarà coneixements sobre les diferents discapacitats i aproparà als estudiants la realitat de les persones amb discapacitat. Aquesta formació es desenvolupa amb el suport de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

I per últim, del 4 al 25 de novembre es durà a terme el curs d'"Introducció a la cooperació per al desenvolupament", on es pesentaran a l'alumnat les relacions de poder a nivell internacional i a les causes de les desigualtats Nord - Sud, aportant també una mirada local lligada a l'actual context de crisi i de mobilització social.

Els cursos tenen un cost de 60 euros i es poden convalidar per crèdits de lliure elecció o crèdits RAC.

Les inscripcions es podran realitzar a partir del 25 de setembre a través del web de la FAS. Per a més informació sobre els cursos, pots escriure'ns per correu electrònic a fas.formacio@uab.cat.

Anar a Notícies