FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Noves convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB
18.12.2012 FAS  -  La FAS obre la Convocatòria XXX del Fons de Solidaritat de la UAB, adreçada a membres del PDI i PAS, i la Convocatòria E2012-2013, adreçada a estudiants de postgrau.  El Fons de Solidaritat de la UAB, que està gestionat per la FAS, promou accions de cooperació entre la Universitat i els països del Sud, per una banda, i activitats d'educació per al desenvolupament  al campus, per l'altra.

La Convocatòria XXX per a PDI i PAS està orientada principalment a l'enfortiment de la cooperació interuniversitària en relació amb la millora de la qualitat docent i la creació de capacitats de recerca en països del Sud. S'hi podran presentar propostes que contribueixin a acomplir els objectius de desenvolupament en àmbits com l'educació, salut, gènere, medi ambient, agricultura, alimentació i governabilitat democràtica, entre d'altres.

El període per a la presentació de sol·licituds a aquesta convocatòria s'obrirà el 7 de gener i finalitzarà el 31 de gener.

La Convocatòria E2012-2013 pretén impulsar la participació de l'alumnat de postgrau en projectes i altres iniciatives de cooperació universitària en països del Sud vinculades als seus estudis. En aquest sentit, es valoraran especialment les propostes que estiguin lligades a projectes de la UAB ja existents i els treballs de recerca de màster o relacionats amb estudis de doctorat.

El període per a la presentació de sol·licituds a aquesta convocatòria s'obrirà el 7 de gener i finalitzarà el 15 de febrer.

Més informació:
Les bases reguladores de les dues convocatòries, així com els formularis de sol·licitud corresponents, es troben disponibles a la pàgina web de la FAS.

Anar a Notícies