FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

S'obren les beques Impuls 2012 de la FAS
10.12.2012 Discapacitat  -  La FAS obre les beques Impuls 2012 que van adreçades a estudiants amb discapacitat en situació de dependència de la UAB. L'objectiu d'aquest ajut és facilitar que aquests estudiants puguin assistir a la universitat. El termini de presentació d'aquesta beca finalitza el 20 de desembre.

La Fundació Autònoma Solidàri, amb la col·laboració d'empreses, del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona i de fundacions privades, obre el període de presentació de sol·licituds per a les beques Impuls 2012. Aquesta beca forma part d'una línia pròpia d'ajuts per a estudiants amb discapacitat de la UAB, especialment d'aquells en situació de dependència.

Aquesta beca contempla facilitar assistència personal durant la jornada acadèmica i de mobilitat a estudiants en el cas que, degut a la seva discapacitat, tinguin dificultats per fer ús dels transports públics col·lectius de forma autònoma o requereixin de suport per fer ús de transports específics des del seu lloc de residència fins al centre.

El període de presentació de la sol·licitud de la beca Impuls 2012 finalitza el proper 20 de desembre. Es poden consultar les bases de la convocatòria i el formulari de sol·licitud a la pàgina web de la FAS. A més, des del Programa Impuls s'ofereix assessorament i acompanyament als titulats universitaris i a les empreses en el procés d'adaptació dels llocs de treballs.

Bases Beques Impuls 2012-2013
Formulari Beques Impuls 2012-13