FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nostrum 2012, la trobada de voluntariat de la FAS
Nostrum 2012 04.12.2012 Formació  -  Els voluntaris i voluntàries de la FAS van participar del Nostrum, la trobada de formació del voluntariat. Durant tot el dia del dissabte 1 de desembre una cinquantena de voluntaris van formar part de les diverses activitats organitzades per tal de fomentar la convivència entre totes les persones vinculades a l'entitat.

"Energia, força, canvi" van ser les paraules de benvinguda que van obrir el Nostrum 2012, la trobada de voluntariat que organitza la FAS i que va tenir lloc al Centre Cívic de la Barceloneta de Barcelona el passat 1 de desembre. Més de cinquanta voluntaris van participar d'aquesta jornada que va servir per aproximar els diferents programes de voluntariat amb què la FAS treballa, fomentar la convivència entre totes les persones que formen part de la fundació i oferir una formació específica en l'àmbit del seu interès.

Voluntaris del programa sociosanitari, de justícia, de cooperació, d'infància, de salut i mediambient van compartir un jornada distesa i amena, de coneixença, de reflexió i formació amb l'eix central de reconèixer el paper del voluntariat tant en la societat com en el marc de la pròpia FAS. Precisament demà 5 de desembre és el Dia Internacional del Voluntariat.

Durant el matí es va donar la benvinguda a tots els participants per part del personal de la FAS i de la Vicerectora d'Estudiants i Cooperació de la UAB, Sílvia Carrasco, la qual va ressaltar el valor del voluntariat en la formació de les persones, especialment en el marc de les universitats. A la sessió de la tarda es van dur a terme tallers de formació específics per a cada programa. Finalment, Andreia Moreira, membre del Consell Nacional de Joventut de Catalunya (CNJC) va dinamitzar la cloenda del Nostrum 2012.

Anar a Notícies