FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

La Diputació de Barcelona renova el seu suport al Programa CROMA
31.01.2012 Programes Socials  -  La Diputació de Barcelona atorga un ajut al Programa CROMA en la línia de "projectes d’intervenció socioeducativa per a adolescents i infants en risc d’exclusió" desenvolupats durant 2011.

La Diputació de Barcelona, des de la seva Àrea d'Atenció a les Persones, "conscients de la diversitat de realitats i de necessitats (...) i del compromís de les entitats amb el territori", convoca anualment una línia de finançament per donar suport als projectes que aquestes duen a terme i que s'adrecen a les persones i famílies en risc o situació d’exclusió social.

Per segon any, el Programa CROMA ha estat finançat en la línia de "projectes d’intervenció socioeducativa per a adolescents i infants en risc d’exclusió" desenvolupats durant el 2011, fet que suposa un reconeixement al model pedagògic proposat i al treball en xarxa que el Programa CROMA promou entre diferents agents del territori (ajuntaments, centres educatius, universitat) de tres municipis de la província de Barcelona (Cerdanyola, Sabadell i Rubí). Aquest programa acompanya, mitjançant voluntaris universitaris, nens i joves que, per les seves circumstàncies socioculturals o personals, o per la falta de competència lingüística en català, no estan assolint els objectius escolars.

Anar a Notícies