FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Una docent de la PUC de Xile realitza una estada al PIUNE
26.01.2012 Discapacitat  -  Marcela Salinas, docent de Psicologia de la Pontificia Universidad Católica de Chile (PUC), realitza una estada de dos mesos al PIUNE, Servei d’atenció a la discapacitat, a través d'una beca de formació permanent de la Fundació Carolina de "Cooperació  i  Intercanvi  sobre  la  Inclusió  Social  i  Acadèmica  d'Estudiants amb Discapacitat  a  la  Universitat".

Marcela Salinas ja va visitar fa uns anys el PIUNE per després ser coordinadora durant 5 anys del Programa PIANE (Programa para la inclusión de alumnos con necesidades especiales) de la PUC.

La seva estada permetrà conèixer l'evolució dels serveis de suport del PIUNE adreçats a estudiants amb discapacitat i a docents per tal d'implementar-los a la universitat on ella és docent. També, Marcela Salinas, establirà xarxes de col·laboració  i cooperació internacional entre la UAB i diferents entitats xilenes, amb universitats i amb el Servei Nacional de la Discapacitat.

Marcela, a més, està finalitzant el seu doctorat en Psicologia a la UAB i de forma complementària, realitzarà un projecte d'investigació vinculat sobre el procés d'inclusió d'estudiants amb discapacitat de la UAB.

Anar a Notícies