FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Es resolen les Beques Impuls
2a convocatòria Beques Impuls 16.12.2011 Discapacitat  -  13 estudiants de la UAB amb discapacitat i situació de dependència rebran una beca en concepte d'assistència personal durant la jornada acadèmica i/o de mobilitat en cas que tinguin dificultats o requereixin suport per fer ús dels transports públics col·lectius de manera autònoma des del seu lloc de residència fins al centre.

En el marc del programa Impuls, s'han resolt les III Beques Impuls dirigides a estudiants de la UAB amb discapacitat i situació de dependència. L'objectiu és garantir la igualtat de condicions en l'accés a l'educació superior als estudiants en situació dependència per tal que, una vegada hagin acabat els estudis, s'insereixin al món laboral d'acord amb les seves capacitats.

S'han atorgat 13 ajuts a estudiants per un import total de 30.000? en concepte d'assistència personal durant la jornada acadèmica i/o de mobilitat en cas que, a causa de la seva discapacitat, tinguin dificultats o requereixin suport per fer ús dels transports públics col·lectius de manera autònoma des del seu lloc de residència fins al centre.

Aquestes beques es convoquen gràcies el suport del Consell Social de la UAB.

Resolució Beques Impuls 2011-12(Pdf: 395kb)

Anar a Notícies