FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

20 estudiants fan pràctiques a la FAS
Estudiant en pràctiques 30.11.2011 FAS  -  La FAS acull, aquest curs 2011-2012, 20 estudiants perquè realitzin les seves pràctiques acadèmiques. Els i les estudiants provenen d'estudis de Psicologia, Sociologia, Pedagogia i Educació Social i estan col·laborant amb els programes de Salut, Cooperació per al desenvolupament i CROMA.

Les pràctiques els hi permeten a més de desenvolupar els seus coneixements adqurits durant els estudis i posar-los en pràctica, estar en contacte directe amb les persones beneficiàries dels programes i apropar-se a altres realitats.

Els i les estudiants en pràctiques s'incorporen a l'equip de la FAS i treballen conjuntament amb altres estudiants que col·laboren amb la FAS en un voluntariat o amb una beca d'estudi. A la vegada, les pràctiques són una oportunitat per entendre el funcionament d'una organització del tercer sector.

Aquesta participació, a més, els acosta als valors de solidaritat, voluntariat, igualtat d'oportunitats, drets de les persones... En aquest sentit, per a la FAS és important que els estudiants facin seus aquests valors i els incorporin en el seu dia a dia professional.

Anar a Notícies