FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

El Servei d'atenció a la discapacitat rep el suport de l'ICASS
21.11.2011 Discapacitat  -  El Servei d'atenció a la discapacitat rep un ajut de l'ICASS per un import de 13.150¤ per finançar les despeses de funcionament del Servei corresponentss al 2011.

El Servei d'atenció a la discapacitat, PIUNE ha rebut en data 16 de novembre la resolució d'un ajut per part de l'ICASS (Institut Català d'Assitència Social) del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya. Aquesta subvenció dóna suport al funcionament del Servei que actualment està atenent a 113 estudiants amb discapacitat de la UAB.

El PIUNE treballa perquè qualsevol persona, independentment de la seva discapacitat, pugui accedir als estudis superiors amb igualtat d'oportunitats i gaudir d'una vida acadèmica i social plena i autònoma a la Universitat.

Aquesta subvenció dóna suport a les tasques d'assessorament educatiu i pedagògic, que duu a terme el PIUNE, als estudiants amb discapacitat i suport en les seves necessitats educatives específiques.

Anar a Notícies