FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Més estudiants participen en el voluntariat universitari
Voluntariat FAS 28.11.2011 Voluntariat  -  Més de 160 voluntaris estan participant en un dels programes de voluntariat universitari.

Acabem aquest mes de novembre amb satisfacció i alegria perquè ja són 161 les persones voluntàries que estan participant en algun dels programes de voluntariat universitari que proposem des de la FAS. Aquesta és una dada molt positiva i representa un augment respecte cursos anteriors.

Creiem que en moments de crisi, en què moltes persones estan vivint situacions difícils és imprescindible la implicació dels joves i la seva participació. A més, creiem que en una societat que està vivint una crisi de valors, el paper del voluntariat és clau a l'hora de transmetre els valors de la solidaritat, la convivència, la justícia... A la vegada, la seva acció és una manera de reivindicar i fer visibles els drets de les persones encaminant-nos cap a una transformació social.

Sobre totes aquestes qüestions va reflexionar el passat 16 de novembre Begoña Navarrete al programa Entre Hores de Ràdio 4. Podeu escoltar-lo des d'aquest enllaç.

Aprofitem aquest espai per agrair a cadascun i cadascuna dels voluntaris i voluntàries la seva implicació i acció. Moltes gràcies!

Anar a Notícies