FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Continuen obertes les inscripcions als cursos de formació
04.10.2011 Formació  -  Un any més, la FAS proposa els estudiants una oferta de formació que permeti adquirir coneixements i habilitats sobre temàtiques socials i la vegada reflexionar sobre aquestes qüestions per tal de construir i participar en el canvi cap a una societat més crítica i justa per a tothom.

En la Formació pel canvi es tracten temàtiques com són la discapacitat, l'exclusió social, les problemàtiques dels països empobrits, el consum de substàncies, la sexualitat segura, la cooperació per al desenvolupament, entre d'altres. Els cursos, que imparteixen professionals del tercer sector i professorat de la UAB estan reconeguts per crèdits acadèmics.

Enguany, com a novetat, s'ofereix la formació d'un Grup de teatre social. Aquest curs permetrà crear un grup universitari estable que desenvoluparà, a partir del teatre social, accions de sensibilització sobre problemàtiques socials. Els continguts del curs permetran conèixer què és el teatre de l'oprimit, el social i altres aspectes pràctics com són l'activació del cos i de la consciència sensorial i tècniques dramàtiques.

Els cursos "Integra't amb la discapacitat" i "Introducció a situacions de desigualtat i d'exclusió social" s'han tancat ja que han arribat al màxim de places disponibles.

La formació compta amb el suport del Departament de Benestar i Família i el de Salut, de la Generalitat de Catalunya, de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la UAB.

Anar a Notícies