FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Arriben més de 30 estudiants de nou accés al PIUNE
30.09.2011 Discapacitat  -  Durant aquestes primeres setmanes de setembre, el PIUNE, Servei d'atenció a la discapacitat, ja ha atès a més de 30 estudiants amb discapacitat de nou accés. Aquesta dada representa un increment, ja que durant tot el curs passat es van atendre 25 estudiants de nou accés.

Aquest augment és gràcies al treball previ de difusió del programa i també a una bona orientació i coordinació de les facultats durant la matriculació.

Per poder identificar les necessitats dels estudiants amb discapacitat és important que arribin el més aviat possible al Servei per tal de començar el procés de contacte amb tutors i facultats i iniciar les possibles adaptacions.

En els últims cursos, el PIUNE ha incrementat l'atenció a estudiants i el curs 2008-2009 va tenir a 43 usuaris i en canvi, el curs passat, a 93. Aquest augment s'ha vist sobretot en l'arribada de més estudiants amb discapacitat física, trastorn mental o dificultats de l'aprenentatge.

Anar a Notícies