FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova convocatòria de beques per col·laborar amb CROMA
22.09.2011 Programes Socials  -  S'obre una nova convocatòria de beques a estudiants de la UAB per col·laborar amb el Programa CROMA, un projecte socioeducatiu a centres educatius de Sabadell i Cerdanyola del Vallès.

S'obre una nova convocatòria de beques a estudiants de la UAB per col·laborar amb el Programa CROMA, un projecte socioeducatiu a centres educatius de Sabadell i Cerdanyola del Vallès. La persona s'encarregarà de dinamitzar un taller d'estudi, fora de l'horari lectiu, dirigida a nens de 3º a 6º de primària amb dificultats d'aprenentatge.

Es busquen estudiants preferentment de les titulacions de Psicologia, Pedagogia, Treball social o Magisteri que hagin superat un 50% dels crèdits de la seva titulació.

L'ajut tindrà una durada de 24 hores mensuals (repartides en dues tardes a la setmana de 16:30 a 18:30 al centre educatiu i 7 hores de coordinació al llarg del mes). La col·laboració s'iniciarà l'1 d'octubre dels 2011 fins el 31 de maig del 2012.

Consulta l'oferta.

Beca col·laboració Programa CROMA