FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Ara és moment d'actuar i fer Voluntariat
20.09.2011 Voluntariat  -  Lluitar contra les desigualtats socials amb programes que ajuden a millorar la qualitat de vida d'altres persones, formar-te i transmetre les causes de les desigualtats entre països del Sud i Nord, implicar-te en la integració de persones en risc d'exclusió social o participar en campanyes de promoció de la salut al campus.

Ara és el moment d'actuar i fer voluntariat i des de la FAS t'oferim aquesta possibilitat, no t'ho pensis més i vine a l'Espai Solidari a informar-te!
Com pots participar? Tot just estem escalfant motors per aquest nou curs i preparant les activitats que més et puguin interessar als diferents. Aquí tens un tast de tot el que podràs fer:

-Promociona la Salut. Tens la possibilitat de formar-te sobre temàtiques relacionades amb el consum de substàncies, sexualitat segura i afectivitat, VIH... Conjuntament amb la resta de voluntaris del programa podràs muntar campanyes per fer arribar aquesta informació a altres estudiants i que puguin decidir la forma de cuidar-se. Fes-te agent de Salut!

-Fes voluntariat en l'àmbit penitenciari. Et proposem fer activitats dintre dels centres de justícia, tant d'adults com juvenils, per tal de lluitar contra l'aïllament de les persones internes i oferir-les espais d'esbarjo i també de formació. Implica't en la seva integració!

-Amb el grup de Cooperació i Medi Ambient et formaràs sobre les causes de les desigualtats entre països Sud i Nord i organitzaràs campanyes i activitats de sensibilització i incidència al campus. Te'n recordes de la campanya "Desperta amb cafè just a la UAB"? La van engegar els voluntaris de cooperació i van aconsenseguir-ho!

-Els voluntaris de CROMA participen en tallers socioeducatius que es fan a escoles i instituts propers a la UAB. Si tens ganes de treballar amb infants i joves amb dificultats i si vols participar en el seu procés d'aprenentatge i a la vegada fer el teu propi procés de creixement personal, aquest programa t'està esperant!

-Si et decideixis pel voluntariat al Sociosanitari podràs acompanyar a gent gran al llarg de la seva estada a un centre sociosanitari i també, fer que els infants hospitalitzats puguin gaudir d'estones de joc i somriures amb contacontes, titelles, joguines, tallers... segur que tens moltes idees per aportar-hi!

La participació en programes de voluntariat universitari es pot convalidar per crèdits acadèmics.

PARTICIPA. ACTUA. CANVIA.

Anar a Notícies