FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Formació pel canvi
19.09.2011 Formació  -

La FAS presenta per aquest primer semestre del curs la seva oferta formativa reconeguda per crèdits acadèmics.

Un any més, la FAS proposa els estudiants una oferta de formació que permeti adquirir coneixements i habilitats sobre temàtiques socials i la vegada reflexionar sobre aquestes qüestions per tal de construir i participar en el canvi cap a una societat més crítica i justa per a tothom.

En la Formació pel canvi es tracten temàtiques com són la discapacitat, l'exclusió social, les problemàtiques dels països empobrits, el consum de substàncies, la sexualitat segura, la cooperació per al desenvolupament, entre d'altres.

Els cursos, que imparteixen professionals del tercer sector i professorat de la UAB estan reconeguts per crèdits acadèmics.

Enguany, com a novetat, s'ofereix la formació d'un Grup de teatre social. Aquest curs permetrà crear un grup universitari estable que desenvoluparà, a partir del teatre social, accions de sensibilització sobre problemàtiques socials. Els continguts del curs permetran conèixer què és el teatre de l'oprimit, el social i altres aspectes pràctics com són l'activació del cos i de la consciència sensorial i tècniques dramàtiques.

La formació compta amb el suport del Departament de Benestra i Família i el de Salut, de la Generalitat de Catalunya, de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la UAB.

Anar a Notícies