FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

El PIUNE participa en cursos d'estiu vinculats a la formació en discapacitat
19.07.2011 Discapacitat  -  El Servei d'atenció a la discapacitat, PIUNE, ha participat en dos cursos formatius en temes de discapacitat: en el curs "Ordinadors i tecnologia a l'abast de les persones amb discapacitats" de la Universitat d'estiu de l'Autònoma i en el curs d'estiu de la Universitat d'Alacant, "L'atenció a la diversitat a la universitat".

Un any més, el Servei d'atenció a la discapacitat, PIUNE, ha col·laborat en l'organització del curs "Ordinadors i tecnologia a l'abast de les persones amb discapacitats" dut a terme a la Universitat d'estiu de l'Autònoma de l'11 al 15 de juliol. Aquest curs vol proporcionar una visió global de la dificultat que suposa la vida diària per a la gent amb discapacitats, i quines tecnologies hi ha en aquest camp. Des del PIUNE es van donar a conèixer els diferents recursos tecnològics accessibles per a persones amb discapacitat i el seu funcionament.

També, el dijous 14 de juliol es va participar en el curs d'estiu de la Universitat d'Alacant, "L'atenció a la diversitat a la universitat". Aquest curs té per objectiu reflexionar sobre "tot tipus de situacions que poden viure els alumnes universitaris, sobretot aquelles derivades de malaltia o discapacitat, així com models d'afrontar la seva inserció en l'aula sense que això supose un tracte indiscriminat". Montse Fernández, responsable del PIUNE, va fer una xerrada sobre les "Noves demandes, situacions i perfils dels estudiants que acudeixen als serveis d'atenció a la discapacitat.

Anar a Notícies