FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

La FAS i Intervida signen un conveni pel Programa CROMA
Conveni FAS - Intervida 18.07.2011 Programes Socials  -  Intervida donarà suport el Programa CROMA, que acompanya en el seu procés educatiu, mitjançant voluntaris universitaris, a nens i joves.

El 13 de juliol, la Fundació Privada Intervida i la Fundació Autònoma Solidària vam signar un conveni de cooperació i finançament pel Programa CROMA, que acompanya escolarment a infants en desavantatge educatiu.

Aquest conveni es signa en el marc del nou programa "Quart món" que ha presentat la fundació i que sorgeix arrel de l'impacte de la situació econòmica actual en els nens i adolescents. Quart món té com a objectius principals  reduir els nivells d'exclusió social entre adolescents que viuen a l'Estat, promoure el seu benestar social, inclusió i participació, i fomentar el debat crític sobre les causes de l'exclusió social dels nens espanyols.

L'objectiu del conveni és la col·laboració conjunta per garantir l'accés a l'educació en igualtat de condicions debilitant la influència dels factors generadors de desigualtat per fer front al fracàs escolar i afavorir la continuïtat dels estudis obligatoris amb l'acompanyament i el suport de joves universitaris mitjançant el Programa CROMA. En aquest sentit, Intervida finançarà CROMA en 30.000? durant el 2011-2012.

Intervida, a través de Quart món, i conjuntament amb diferents entitats del tercer sector, entre elles la FAS, volem focalitzar els esforços en el compliment dels drets dels menors i avançar en la realitat social en la que predominin els valors de justícia, respecte i equitat.

Anar a Notícies