FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Marques cooperació pel desenvolupament?
Campanya 0,7 12.07.2011 Cooperació  -  Amb l'objectiu de construir una universitat més solidària i compromesa, cada inici de curs es posa en marxa la campanya pel 0,7 %, dirigida a tota la comunitat universitària.

Coincidint amb el període de matriculació, la FAS posem en marxa la Campanya del 0,7% per promocionar que els estudiants, marcant la casella de la matrícula, poden fer una aportació de 12 euros per a accions de solidaritat i de cooperació al desenvolupament.

Amb les aportacions d'estudiants, professorat i personal administratiu i de la mateixa UAB, des de la FAS es gestiona el Fons de Solidaritat de la UAB que subvenciona projectes de cooperació, activitats de sensibilització i situacions d'emergència. Els projectes, als quals dóna suport el Fons, treballen per l'enfortiment de les universitat del Sud i contribueixen al desenvolupament en educació, salut, medi ambient, agricultura, alimentació i governabilitat democràtica.

En les dues convocatòries obertes el curs 2010-11, una per a PAS i PDI i una altra per a estudiants, s'han atorgat 97.888,61? que financen 17 projectes de cooperació per al desenvolupament als següents països: Argentina, Colòmbia, Equador, Guatemala, Guinea Bissau, Nicaragua, Mèxic, Tanzània i Perú. També s'ha donat suport a 2 iniciatives de sensibilització al Campus.

Anar a Notícies