FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

I tu, què menges?
Campanya menja't els exàmens 26.01.2011 Salut  -  Amb aquest lema s'ha portat al campus la campanya Menja't els exàmens, on voluntaris i estudiants en pràctiques a la FAS, han informat de com alimentar-se per poder fer front al sobreesforç intel·lectual durant els exàmens.

El dimarts 25 de gener, durant el matí, estudiants de la UAB que estan col·laborant amb la FAS, han estat a la plaça Cívica (entre l'Hemeroteca i el bar), organitzant activitats i informant sobre una alimentació saludable en el marc de la campanya Menja't els exàmens.

Aquesta campanya es duu a terme en èpoques d'exàmens, quan els nervis, l'estrès i l'excés de feina incideixen en els hàbits d'alimentació i poden portar a una mala alimentació. Durant aquests períodes, és més necessari que mai cuidar-se per tal de fer front als moments de sobreesforç intel·lectual.

Durant l'activitat, estudiants han respost una enquesta sobre els seus hàbits alimentaris, se'ls ha informat sobre com millorar la dieta i se'ls ha ofert una peça de fruita. També s'ha organitzat un concurs, el "concurs de la cullera", on es posaven a prova els coneixements dels participants en alimentació. Els guanyadors han estat premiats amb un kit del bon viure (una bossa amb preservatius i el llibre Pautes pràctiques per a una dieta sana, de Montserrat Riba).

En aquesta campanya han participat unes 200 persones i ha comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Anar a Notícies