FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Convocatòries Fons de Solidaritat
Convocatòries 2010-11 23.12.2010 Cooperació  -  El Fons de Solidaritat de la UAB, d'una banda, ha obert una nova convocatòria destinada a subvencionar propostes en l'àmbit de la cooperació universitària al desenvolupament per part d'estudiants de la UAB i d'altra banda, ha resolt la XXVIII convocatòria per a PAS i PDI.

Convocatòria per a estudiants E2010-11
Aquesta convocatòria té per objectiu promoure la participació dels estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona en projectes de cooperació en països del Sud, facilitar l'aprenentatge sobre altres realitats i l'intercanvi de coneixements en l'àmbit dels seus estudis, així com impulsar la realització d'activitats pròpies al campus que afavoreixin la reflexió crítica entorn de les desigualtats mundials i la creació d'espais d'acció pel canvi.
Les propostes s'han d'iniciar durant el curs 2010-2011 i han d'acabar, com a màxim, el 31 de desembre de 2011. El termini per presentar la sol·licitud és el 31 de miag del 2011, consulteu les bases d'aquesta convocatòria.

Resolta la XXVIII Convocatòria per a PAS i PDI
El Fons de Solidaritat de la UAB finançarà onze projectes en l'àmbit de la cooperació universitària per al desenvolupament en l'actual convocatòria adreçada a membres del PAS i PDI. La comissió avaluadora ha resolt la convocatòria a partir dels informes d'experts tant de la UAB com d'altres universitats per un import total de 90.000?. S'ha acceptat una proposta de sensibilització i deu projectes de cooperació que es realitzaran a Argentina, Nicaragua, Mèxic, Perú, Equador i Tanzània. Els projectes es posaran a partir del gener i s'executaran al llarg del 2011. Aquesta convocatòria del Fons de Solidaritat ha rebut un total de 17 sol·licituds de subvenció. Consulta la resolució amb el llistat de projectes finançats.

Anar a Notícies