FAS > Actualitat > Notícies

14/01/19
Voluntariat
Imatge d'acompanyament per a la notícia de les Fires voluntariat Justícia
Voluntaris de Justícia participen a les Fires de Nadal del centres penitenciaris
El passat 7 de gener persones voluntàries del programa de Justícia de la Fundació Autònoma Solidària van assistir a la Fira de Reis del Quatre Camins i a la Fira d’Entitats del Centre Penitenciari de Dones. Els voluntaris van estar amb les famílies dels interns dels centres, on es van fer diverses activitats.
08/01/19
Cooperació
Projecte del Fons de Solidaritat
Publicades les dues convocatòries del Fons de Solidaritat de la UAB
La FAS publica les bases reguladores de la Convocatòria XXXVI, adreçada a membres del PDI i PAS; i de la Convocatòria E2018-2019, dirigida a estudiants de postgrau, màster i doctorat. El Fons promou accions de Cooperació universitària amb països del Sud i activitats d’Educació per al la Justícia Global a la UAB.
20/12/18
La FAS us desitja un bon Nadal
La FAS un desitja bones festes i feliç any nou!
La Fundació Autònoma Solidària us felicita les festes amb una #nadala protagonitzada per alumnes internacionals del programa d’acollida de persones refugiades. La Martha, el Marvin i la Farah ens expliquen les tradicions populars dels seus països. Aprofitem per recordar que la FAS romandrà tancada fins el proper 7 de gener. Bones festes i feliç any nou 2019!
17/12/18
La FAS formarà part de la Taula de Participació Social
El programa de Justícia entra a formar part de la comissió permanent de la Taula de Participació Social
La FAS ha estat seleccionada per format part de la comissió permanent de la Taula de Participació Social, l’òrgan consultiu en l’àmbit penal i penitenciari de la Generalitat de Catalunya que té la finalitat de coordinar la participació ciutadana. La FAS hi formarà part fins el 2021.
13/12/18
Salut
Imatge de l'acte pel Dia Mundial del VIH 2018
Eliminem estigmes sobre el VIH/sida a la UAB
Una seixantena de persones van participar a l’acte organitzat per la Fundació Autònoma Solidària i ActuaVallès en motiu del Dia Mundial del VIH/sida, emmarcat dins la campanya de sensibilització del programa salut. L’acte va comptar amb les experiències de dues persones que viuen amb el VIH.
12/12/18
Programes Socials
Fotografia de l'activitat de la Festa Major sobra racisme
Parlem de racisme a la UAB
La UAB és un espai racista. Aquesta és la conclusió que es pot extreure de l’opinió de les 76 persones que van participar en l’activitat sobre racisme a la universitat que la FAS va organitzar durant la Festa Major d’enguany, dedicada a l’acollida de les persones sol·licitants d’asil.

Arxiu de notícies

Des de