El CIC demana comparèixer davant del Parlament
19.03.2009 Institucional  -

La Junta del CIC de Catalunya, de la qual formen part representants de l'Administració de la Generalitat i rectors i rectores i presidents i presidentes dels consells socials reunida, a Barcelona, en sessió ordinària el 19 de març de 2009

Declara

Primer- que dóna suport a les decisions que en l'exercici de les seves responsabilitats, en el marc de l'autonomia universitària, han pres i prenguin els
rectors i rectores per tal de garantir la normalitat acadèmica i els drets d'estudiants i professors i del personal d'administració i serveis en el desenvolupament de les seves responsabilitats.

Segon- que reconeix la legitimitat de totes les opinions sobre el futur de les universitats catalanes sempre que s'expressin de forma pacífica i democràtica. I,
rebutja l'ús de la violència i el deteriorament del patrimoni públic, que és de tots.

Tercer- que s'assumeix el desplegament de l'espai europeu d'educació superior com a una oportunitat per assolir unes universitats catalanes inclusives socialment i d'excel·lència com a motor del canvi de model de societat necessari per abordar amb èxit la sortida de l'actual crisi global.

Quart- que sol·licitarà la compareixença davant del President del Parlament i dels representants de tots els grups parlamentaris per valorar la viabilitat de conèixer el posicionament del Parlament quant als punts d'aquesta declaració.

Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es

2019 Universitat Autònoma de Barcelona