Grup de Recerca en Estil de Vida i Salut

Codi UAB: 1745

Investigador principal: Lluís Capdevila Ortís (Lluis.Capdevila@uab.cat).

Altres investigadors

UAB: Josep Maria Losilla Vidal, Eva Parrado, Mònica Pintanel, Motserrat Valero, Jaume Vives.

Objectius

• Desenvolupar i aplicar estratègies de promoció d'un estil de vida saludable a través de la pràctica regular de exercici físic, d'una conducta alimentària adequada y de l'abandonament del tabaquisme, per tal de millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida.
  • Desenvolupar i aplicar un programa d'estil de vida saludable (respecte a l'activitat física, l'alimentació i el tabaquisme) en una mostra representativa de la població universitària, distingint els diferents tipus d'usuaris-diana.
  • Desenvolupar aplicacions informàtiques basades en tecnologia multimèdia a través d'Internet que permetin la planificació individualitzada i el seguiment de l'estil de vida dels usuaris.
  • Desenvolupar una metodologia per avaluar objectivament l'estat de salut individual dels usuaris, basada en la variabilitat de la freqüència cardíaca.

Tesis en Xarxa Les tesis doctorals de les universitats catalanes

UAB Divulga Revista de divulgació científica de l'Autònoma

Parc de la Recerca Transferència de tecnologia i coneixements de la UAB i d'altres institucions

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Edifici B
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès)
Horari d'atenció a la secretaria:
De dilluns a dijous: Matí de 10:00h a 13:30h. Tardes de 15:00h a 16:30h.
Divendres: Matí de 10:00 a 14:00h. Tarda tancat
Estiu: Matí de 10:00h a 14:00h