Grup de Recerca Laboratori de Mem˛ria

Codi UAB: 1772

Investigadora principal: Dolors Sáiz Roca (Dolors.Saiz@uab.cat).

Altres investigadors

UAB: Mònica Balltondre, Josep Baqués, Maribel Diaz, Elena Garrido, Judit Castellà, Rocío Pina, Milagros Sáiz.

Objectius

• Col.laborar en projectes de recerca relacionats amb la memòria humana des del punt de vista cognitiu.
  • Oferir eines adequades per a la mesura de determinats tipus de memòria, com ara la memòria de treball o la memòria retrògrada.
  • Aplicar els coneixements sobre el funcionament de la memòria humana a projectes en l’àmbit aplicat com ara el declivi de la memòria en la gent gran, el desenvolupament de la memòria en l’àmbit escolar, els estudis sobre memòria dels testimonis en l’ambit juridic, l'estudi dels factors que incideixen en l'èxit d'una campanya publicitària.
  • Treballar sobre programes d'intervenció per a millorar la memòria i poder aportar mètodes d’activació de la memòria.
  • Determinar el paper de la memòria de treball en tasques d’aprenentatge ja siguin intencionals com no-intencionals.
  • Estudiar el funcionament i les principals característiques de la memòria de treball visual.
Tesis en Xarxa Les tesis doctorals de les universitats catalanes

UAB Divulga Revista de divulgaciˇ cientÝfica de l'Aut˛noma

Parc de la Recerca TransferŔncia de tecnologia i coneixements de la UAB i d'altres institucions

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psicologia BÓsica, Evolutiva i de l'Educaciˇ
Edifici B
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès)
Horari d'atenció a la secretaria:
De dilluns a dijous: Matí de 10:00h a 13:30h. Tardes de 15:00h a 16:30h.
Divendres: Matí de 10:00 a 14:00h. Tarda tancat
Estiu: Matí de 10:00h a 14:00h