PBeques.Popup.Loading

Convocatòria de concursos per a la contractació de nou personal investigador en formació i personal investigador postdoctoral

Entitat convocant

Àrea temàtica

Arts i Humanitats
Biociències
Ciències
Ciències de la Salut
Ciències Socials i Jurídiques
Enginyeries

Descripció

L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de NOU personal investigador en formació (PIF) i personal investigador postdoctoral per incorporar-se a la UAB durant el curs 2016-2017.

Tipus d'ajut

Incorporació de personal

Places

Import

Contracte d’investigador predoctoral en formació: salari brut mensual (12 pagues): 1.211,29 € per a l’any 2016. Aquest import es liquida en 12 mensualitats, inclòs el prorrateig de les pagues extres.

Contracte d’investigador postdoctoral: salari brut mensual (14 pagues): 1.430,87 € per a l’any 2016. Aquest import es liquida en 12 mensualitats, inclòs el prorrateig de les pagues extres.

Estudiant de doctorat
Investigadors
PDI
Predoctorals

Tipus d'estudi

Estudis de doctorat

Requeriments

Per formalitzar la sol·licitud cal utilitzar aquest formulari, seguint el procediment establert en les bases CONVOCATÒRIA DE CONCURSOS PER A LA CONTRACTACIÓ DE NOU PERSONAL INVESTIGADOR EN FORMACIÓ I PERSONAL INVESTIGADOR POSTDOCTORAL PER AL CURS 2016-2017.

Durada

Aquestes places tenen una durada de: 3 anys (36 mesos) pels Investigadors en Formació. 1 any (12 mesos) pels Investigadors Postdoctorals

Destinació

Departaments de la UAB.