Activitats
Dimecres, 10 Febrer 2021
Dia · Setmana
17:00
Conferència "Des de la teoria i la pràctica tradicionals cap a l'Arxívística Computacional: Nous conceptes i enormes possibilitats per l'avenç de la nostra disciplina".
Descripció:
L’Escola organitzarà la 3a sessió del Seminari Permanent de Recerca en Arxivística i Gestió de Documents, dins el marc de les activitats de formació del Programa de Doctorat d’Història Comparada, Política i Social del Departament d'Història Moderna i Contemporània de la UAB. La ponència es celebrarà el proper dimecres 10 de febrer, a les 17 hores, en format virtual, i en castellà, , i està adreçada a tota la comunitat científica i acadèmica.
Maria Esteva, investigadora de la Texas Advanced Computing Center de la University of Texas at Austin, impartirà la conferència "Des de la teoria i la pràctica tradicionals cap a l'Arxívística Computacional: Nous conceptes i enormes possibilitats per l'avenç de la nostra disciplina".
Per assistir a aquesta activitat, heu de clicar sobre aquest enllaç de la plataforma "Microsoft Teams".
Ubicació: Plataforma Teams
Data: Dimecres 10, Febrer de 2021 - 17:00h
Data fi: Dimecres 10, Febrer de 2021 - 19:00h
Organitzador: Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents i Departament d'Història Moderna i Contemporània UAB
Telèfon: 935929710
Correu electrònic: esaged@uab.cat
Dijous, 25 Febrer, 2021
17:30
Webinar: "Transparència i protecció de dades. Com harmonitzar ambdós drets?"
Descripció:
L'Escola organitza dijous 25 de febrer una sessió online sobre la col·lisió entre el dret a la transparència i el dret a la protecció de dades personals. El webinar anirà a càrrec de Carles San José, consultor del sector públic i professor del Curs Online en Protecció de Dades i Transparència. Els Límits dels Dos Drets. Inscripcions obertes.
Ubicació: Plataforma WebEx
Data: Dijous 25, Febrer de 2021 - 17:30h
Data fi: Dijous 25, Febrer de 2021 - 19:00h
Dilluns, 19 Abril, 2021
23:59
Fi del termini de sol·licitud de candidatures per la Programa Odisseu de pràctiques remunerades al medi rural
Descripció:
ODISSEU és un programa que pretén incentivar i facilitar el retorn de joves cap el medi rural. A través d'un pràcticum, es posa en contacte el teixit empresarial del territori amb joves estudiants perquè obtinguin la primera experiència professional al territori rural. Està adreçat a l’alumnat d'estudis oficials de grau o màster i, en el cas de grau, que hagin superat el 50% dels crèdits. La petició per realitzar les pràctiques es podrà realitzar fins el proper 19 d'abril al web www.odisseujove.cat.
Ubicació: Online
Data: Dilluns 19, Abril de 2021 - 23:59h
Data fi: Dimarts 20, Abril de 2021 - 00:01h
Organitzador: Generalitat de Catalunya
Observacions:
Divendres, 30 Abril, 2021
23:59
Data límit per presentar candidatures per al IX Premi CIEU-FEiE 2021 a la persona més emprenedora
Descripció:
Data límit per presentar la teva sol·licitud a la novena edició del premi que el Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) entrega anualment a un estudiant o alumni del centre per la seva activitat emprenedora.
Per fer arribar la vostra candidatura al certamen, heu d’enviar abans del 30 d’abril de 2021 un correu electrònic a cieu.fuab@uab.cat (amb l’Assumpte: Participació “IX Premi CIEU-FEIE 2021 a la persona més emprenedora”) ajuntant un breu CV (màx. 1-2 pàgs.), un document explicant les raons per les quals penseu que sou mereixedors/es del reconeixement segons els criteris d’avaluació establerts (màx. 1-2 pàgs.), i una carta de recomanació d’algú que us avali.
Per a més informació, consulteu les bases del concurs.
Ubicació: Online
Data: Divendres 30, Abril de 2021 - 23:59h
Data fi: Dissabte 1, Maig de 2021 - 00:05h
Organitzador: Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU)
Telèfon: 663 090 323
Correu electrònic: cieu.fuab@uab.cat
Dimecres, 12 Maig, 2021
12:30
Acte d'entrega del IX Premi CIEU-FEiE 2021 a la persona més emprenedora
Descripció:
Acte virtual d’entrega del IX Premi CIEU-FEiE 2021 a la persona més emprenedora. Es celebrarà via online el dimecres 12 de maig de 2021, a les 12:30 hores, a través de la plataforma Microsoft Teams, a aquest enllaç.
Ubicació: Plataforma Teams
Data: Dimecres 12, Maig de 2021 - 12:30h
Data fi: Dimecres 12, Maig de 2021 - 15:00h
Organitzador: Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU)
Telèfon: 663 090 323
Correu electrònic: cieu.fuab@uab.cat
Dimecres, 19 Maig, 2021
17:30
Webinar: "Urgent: es necessiten Document Controllers"
Descripció:
La professora Vanesa Verdugo oferirà el dimecres 19 de maig una conferència en línia sobre l’especializació de Document Controller, un perfil molt demandat però difícil d’aconseguir per les organitzacions. La responsable de formació contínua, Carmen García Meilán, farà una presentació del Curs en Document Controller: Gestor d’informació industrial, que iniciarà la pròxima edició al setembre.
Per assistir al webinar, has d’omplir el formulari de la Fira Virtual UAB i seleccionar la opció “Curs en Document Controller. Gestor d'informació Industrial - 19 de maig - 17:30h”, que trobaràs a l’apartat “11. Economia i empresa”.
Un cop registrat, rebràs per correu electrònic l’enllaç de Teams per accedir a la sessió.
Ubicació: Plataforma Teams
Data: Dimecres 19, Maig de 2021 - 17:30h
Data fi: Dimecres 19, Maig de 2021 - 18:30h