Logo CEDID Seminari permanent GEXEL-CEDID (14/04/2021)

Represa de les sessions del Seminari Permanent del Grupo de Estudios del Exilio Literario (GEXEL-CEDID). La primera tindrà lloc dimecres vinent, 14 d’abril, norantè aniversari de la proclamació de la República. Organitzada per Sònia Hernàndez, durà per títol Exilio heredado ¿Qué queda de la experiencia de los republicanos españoles de 1939 desplazados a México? Serà també una ocasió de retre homenatge a l’artista plàstic Vicente Rojo, traspassat el 17 de març a Ciutat de Mèxic

Taula rodona virtual

[+]
Cartell Seminari GREF-CEDID 21 abril 2021 Seminari permanent GREF - CEDID (21.04.2021)

Propera  sessió  del Seminari Permanent del Grup de Recerca sobre l'Època Franquista (GREF-CEDID)

Anirà a càrrec del nostre company José Fernando Mota Muñoz (CEDID-UAB)  i durà per títol L'extrema dreta a la Barcelona republicana (1931-1936)

Sessió presencial (aforament limitat) / streaming

CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA

[+]
Feminisme jornades Centre d'Estudis sobre Dictadures i Democràcies (CEDID)

Jornades d’actualització científica i didàctica Dones en lluita, feminismes i canvi social.

Les Jornades se celebraran del 5 al 9 de juliol  en format presencial, amb seu a la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals, entitat coorganitzadora de l’activitat. Tanmateix, tindrem preparat el pas a format virtual si les circumstàncies ho requereixen

[+]
Logo GREF - CEFID Base de dades Transicions al Sud d'Europa i a l'Amèrica Llatina (CEDID)

Un dels productes del projecte Transicions a la democràcia al sud d’Europa i a l’Amèrica Llatina: Espanya, Portugal, Argentina i Xile (HAR2015-63657-P), desenvolupat durant el quadrienni 2016-2019 i del qual van ser investigadors principals Carme Molinero i Pere Ysàs.

[+]
taller arxius doctorat 2020-21 Programa de Doctorat d'Història Comparada, Política i Social (10/03/2021)

"Els arxius catalans del segle XX, una visió panoràmica"
A càrrec del Dr. Josep Fernández i Trabal