IM_Serra_Hunter Concursos de professorat

Oferta de contractació de professorat al departament BABVE

Tesis Estudis de Tercer Cicle

Informació sobre les tesis doctorals llegides al departament durant l'any

Llibre de Joan Barceló i Coll Nou volum de les memòries de Joan Barceló

Presentació de "Barcelona i la UAB (1982-2009)", nou llibre de memòries de Joan Barceló, publicat per Editorial Sunyia

[+]
Nou mecanisme d¿adaptació als sòls salins en les plantes Descrit un nou mecanisme d'adaptació als sòls salins en les plantes

Investigadores de la  UAB han descrit un nou mecanisme pel qual les plantes s’adapten i sobreviuen en sòls salins. Ho han fet a partir de la identificació d’una variant del gen que transporta un micronutrient, el molibdè, en poblacions silvestres d’Arabidopsis thaliana de la costa catalana. L’estudi, fet en col·laboració amb experts de la Universitat de Nottingham, s’ha publicat a la revista New Phythologist.

Nova edició de les Jornades de Bio-Recerca UABio

Els departaments de la Facultat de Biociències organitzen les VI Jornades de Bio-Recerca UABio fins al 17 de juny, a la Sala d’Actes de la facultat, per donar a conèixer la recerca que es duu a terme i fomentar el debat i l’intercanvi de coneixement. En el marc de les jornades s’ha fet entrega dels premis del concurs Exponatura UAB 2021.

Cartell ExponaturaUAB 2020 2021 ExponaturaUAB 2020/21

Torna el concurs de fotografia de la biodiversitat ExponaturaUAB 2020/21.

LOGO BABVE Jornada de Recerca i ExponaturaUAB

El proper 15 de juny ens trobem tots de nou a l'edició telemàtica i presencial de la VI Jornada Científica del BABVE

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia