Facultat d’Economia i Empresa

27/10/2021 – Treballs de Fi de Grau 2021-22 – Avanç del Nou Calendari

Degut a l’aturada dels sistemes informàtics, el sistema d’assignació de TFGs es realitzarà presencialment, per ordre de nota mitjana de l’expedient, tenint en compte les convocatòries consumides.

3 de Novembre: Publicació al web del procediment i el calendari, amb dia, hora i lloc, de les citacions per l’assignació de TFGs.

Estudiants i tutors rebran un correu electrònic a partir del 3 de novembre amb el detall del  procediment en els aspectes que afecten a cada col·lectiu.

9, 10 i 11 de Novembre: Desenvolupament de les citacions d’acord amb el calendari publicat el 3 de Novembre.

17 de Novembre
: Publicació de les assignacions definitives.


INFORMACIÓ EXAMENS

Aulari Examens Parcials Bellaterra Octubre 2021

Aulari Exàmens Parcials SABADELL – Octubre 2021 (ACTUALITZAT – 18/10/2021)


CONVOCATÒRIA JUNTA ORDINÀRIA DE FACULTAT

S’ha convocat sessió ordinària de la Junta de Facultat el proper dimarts dia 26 d’octubre, a les 9:15 hores en primera convocatòria i a les 9:30 hores en segona convocatòria, a la Sala de Juntes de la Facultat (campus de Bellaterra).

Ordre del dia:

  1. Aprovació, si s’escau, de l’acta de la sessió anterior (22/06/21 ord., 22/06/21, extraord.)
  2. Informe de la degana
  3. Aprovació, si s’escau, de les propostes de modificació de les titulacions aprovades per la CADA de 21/10/21.
  4. Aprovació, si s’escau, de la proposta de modificació del MU en Emprenedoria i Innovació Social (MEINS) aprovat per la CMC de 21/10/21.
  5. Precs i preguntes.

INFORMACIÓ SOBRE MOBILITAT INTERNACIONAL


CONVOCATÒRIA PER ESTUDIANTS DE MÀSTER I DOCTORAT

Convocatòries 2021/22 per estudiants de Màster i de Doctorat : L’atac informàtic va impedir que s’aprovessin les convocatòries a la Comissió de Relacions Internacionals (CRIPL) del dia 13 d’octubre. Es farà nova CRIPL el 22 d’octubre on es determinaran les dates alternatives per aquestes convocatòries.

Sol·licitud de la beca MOBINT per a estades durant el curs 2021-22: L’agència AGAUR està avisada. Els estudiants de la UAB podreu fer la sol·licitud fins el dia 21 d’octubre sense adjuntar l’expedient acadèmic o la credencial del programa d’intercanvi, l’AGAUR us reclamarà la documentació més endavant.

Convocatòria 2022/23: Es manté, de moment, en les dates previstes, del 25 d’octubre al 8 de novembre. La publicació de les places disponibles es farà tant aviat com sigui possible.

Jornades UAB al món: estem buscant dates alternatives per a la realització de les jornades, a partir de la setmana del 25 d’octubre.


Benvolgudes i  benvolguts,

Donada la situació d’excepcionalitat produïda per l’atac informàtic que està patint l’Autònoma, i a partir de les diferents instruccions i recomanacions que ens han anat arribat fins ara, us informem de les següents mesures que seran efectives a partir de dimecres 13 d’Octubre:

  • Les classes de teoria es podran realitzar de manera normal a l’aula habitual de classe.
  • Abans d’engegar el PC, comproveu que està físicament desconnectat de la xarxa (cable gris en la part posterior) i que no està connectat a la xarxa WIFI.
  • Si ja trobeu el PC engegat, comproveu que està físicament desconnectat de la xarxa i reinicieu-lo. D’aquesta manera s’eliminaran els possibles fitxers maliciosos si  s’ha connectat algun pendrive infectat.
  • En acabar la classe s’haurà  de reiniciar el PC.
  • El PC estarà connectat al projector i podreu utilitzar les aplicacions d’Office (Word, Excel, PowerPoint) i  l’Acrobat  (PDF) en local per fer la classe.
  • Caldrà que porteu els vostres materials de classe en un «USB pendrive» ja que no estarà disponible la connexió a la xarxa.
  • En aquest sentit, atès que el pendrive pot ser un vector de propagació del malware, és molt important que el comproveu amb un antivirus abans de connectar-lo al PC, i també després.
  • També podeu portar el vostre ordinador portàtil i un cable per connectar-lo directament al projector de la classe.
  • Per les classes de pràctiques programades a les aules informatitzades no es podran utilitzar els ordinadors que hi instal·lats, ni tant sols si es desconnecten de la xarxa. Es pot utilitzar l’aula per fer classe en un altre format.
  • Tots els aplicatius i serveis que requereixen autenticació (Correu, OneDrive, Teams, Campus Virtual, etc..) estaran aturats.
  • Pel que fa als ordinadors dels despatxos, assegureu-vos de desconnectar-lo físicament de la xarxa abans d’engegar-los.

Si el teníeu engegat durant el cap de setmana o dilluns dia 11, mireu que no hi hagi cap fitxer amb l’extensió .uab o .readme, especialment dins la carpeta OneDrive. Si és així, apagueu l’ordinador i aviseu al CAS.


CONTACTE

CAMPUS DE BELLATERRA

Gestió Acadèmica 935 811 060
de dilluns a divendres, de 10h a 13h

SLIPI 935 811 576
de dilluns a divendres, de 8.30h a 20.30h

ga.economia.empresa@uab.cat

CAMPUS DE SABADELL

Gestió Acadèmica 937 287 712
de dilluns a dijous, de 10 a 13
dilluns i dijous, de 15 a 16:30
divendres matí, sota demanda
Sense cita prèvia

SLIPI 937 287 700
de dilluns a divendres, de 8.30h a 20.30h


CANALS DE COMUNICACIÓ

Twitter de la Facultat: @Eco_Empresa_UAB

Twitter de l’Autònoma: @UABBarcelona

WEB provisional de l’Autònoma: uab.cat

Convidem a tota la comunitat de la nostra Facultat ha mantenir-se informats mitjançant els canals establerts.