La Facultat de Biociències acull la jornada de treball de Universitat a l’Abast

El programa institucional de l’Escola de Postgrau Universitat a l’Abast organitza la 14a Jornada de Treball amb responsables de les Aules d’Extensió Universitària per a la gent gran pel proper 25 de novembre a la Facultat de Biociències de la UAB.

L’objectiu d’aquesta jornada és analitzar l’impacte i resultats de Universitat a l’Abast i de les Aules d’Extensió Universitària, així com reflexionar sobre el seu compromís social. Aquest programa institucional, creat l’any 2000, ofereix formació universitària a persones majors de 50 anys. A través de Universitat a l’Abast, les aules d’extensió universitària per a la gent gran, associacions independents que es vinculen lliurement a diferents universitats catalanes, es vinculen amb la UAB. Actualment, la UAB és la universitat amb un major nombre d’aules vinculades i que està present en un major nombre de municipis. Específicament, 18 aules entre 14 municipis, que apleguen a mes de 4700 persones associades.

La jornada serà inaugurada a les 10h pel rector de la UAB Javier Lafuente, el degà de la Facultat de Biociències Jaume Farrés Vicén i Tomàs Peire Fernàndez, coordinador acadèmic del Programa Institucional Universitat a l’Abast. A continuació, Sergi Arenas, coordinador tècnic d’Universitat a l’Abast, presentarà els resultats de l’enquesta prèvia enviada a les aules d’extensió universitària. Seguidament tindrà lloc la conferència “Impacte dels programes universitaris en l’estudiantat”, presentada per la professora de la Universitat Ramón Llull Monserrat Garcia Oliva, que exposarà les dades de l’estudi realitzat per la Xarxa Vives d’Universitats. A les 12:30h els assistents faran una visita a les instal·lacions del centre.