Actualitat Comunidad

Ets UABer i vols explicar l’experiència als futurs estudiants?

Si ets estudiant de la UAB i tens ganes d’explicar l’experiència, és el teu moment! Busquem 5 estudiants de grau i màster oficial amb ganes d’explicar l’oferta d’estudis i serveis de la Universitat i resoldre els dubtes dels futurs UABers.

Oferim dues estades diferents, una amb 2 places i una altra amb 3 places

• Oferim 2 places per l’estada de pràctiques Visites al Campus, que consisteix en fer visites guiades en primera persona a grups de futurs UABers de centres de secundària. Són estades de pràctiques de 3h diàries, de 10h a 13h, de dilluns a divendres, entre els mesos de gener i juliol de 2022. Busquem UABers de qualsevol facultat o escola del campus (centres propis). L’ajut a l’estudi és d’aproximadament 440€ bruts mensuals. T’interessa? Envia’ns el teu CV a visites.campus@uab.cat fins el diumenge 28, inclòs.
  • També oferim 3 places per a l’estada en pràctiques de Suport als esdeveniments de promoció, que consta de 100 hores de col·laboració entre els mesos de gener i maig de 2022 i se centrarà en la participació en activitats i esdeveniments i la creació de continguts, sobretot petits vídeos, com ara les fires virtuals de graus, les minientrevistes als UABers, el Saló de l’Ensenyament, les Jornades de Portes Obertes, el Dia de les Famílies o d’altres, tant presencials com virtuals. La participació es reconeixerà amb un ajut de 746€ bruts en total. Oferim 30 places… però ja en tenim cobertes 27!! Només tenim lliures 3: necessitem 2 estudiants de l’Escola d’Enginyeria i 1 estudiant de la Facultat d’Educació… T’interessa? Envia’ns el teu CV a promocio@uab.cat fins el diumenge 28, inclòs.

Quins requisits has de complir?

• Si ets alumne de grau, has d’estar matriculat aquest curs 2021-22 i has d’haver superat, com a mínim, 120 crèdits (si la titulació és de 240 ECTS o superior) o 90 crèdits (si és de 180 ECTS).
  • Si ets alumne de màster oficial, has d’estar matriculat aquest curs 2021-22.

Si tens qualsevol dubte, escriu-nos a visites.campus@uab.cat (per les 2 estades de les visites al campus) o a promocio@uab.cat (per les 3 estades dels esdeveniments de promoció).

T’hi esperem!