Sense categoria

Presentació del llibre ‘Notes per a una història de la ciència política i de la sociologia catalanes’

El Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya (Colpis), en col·laboració amb l’Associació Catalana de Sociologia i el patrocini de la Fundació La Caixa, presenta la publicació ‘Notes per a una història de la ciència política i de la sociologia catalanes’, escrit per Josep Maria Reniu, la catedràtica Marta Soler i la sociòloga Eulàlia Solé. Una obra en la qual han volgut repassar la història de la ciència política i de la sociologia a Catalunya i també la de Colpis i la de l’Associació Catalana de Sociologia (ACS).

“La missió d’aquest llibre és afixar aquesta memòria, per tal que les noves generacions puguin conèixer l’origen de l’aventura intel·lectual que van iniciar quan es van inscriure a la facultat; que puguin reconstruir d’on provenen els seus marcs teòrics i les seves tècniques aplicades. Aquesta és la motivació que ha mogut el Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia i l’Associació Catalana de Sociologia a sistematitzar-ne la memòria i fer balanç de les nostres disciplines a Catalunya”. Jordi Pacheco, degà del Colpis.

El llibre serà presentat dilluns 22 de novembre, a l’Institut d’Estudis Catalans, a les 18.30 h. L’acte comptarà amb la participació dels tres autors i del degà del Col·legi, Jordi Pacheco. Es tracta d’un acte mixt que es podrà seguir tant de manera presencial com en línia, prèvia inscripció.

Al següent enllaç us podreu inscriure: https://www.colpis.cat/agenda/fitxa/633/presentem-el-llibre-notes-per-a-una-historia-de-la-ciencia-politica-i-de-la-sociologia-catalanes/