Sense categoria

El Workshop de Mètodes Ràpids i Automatització en Microbiologia d’Aliments començarà el dia 23

El dimarts 23 de novembre se celebrarà el XIX.2 Workshop de Mètodes Ràpids i Automatització en Microbiologia d’Aliments. Durarà 3 dies i es durà a terme a la sala d’actes, a les sales d’exhibició, als tallers i als laboratoris de pràctiques de la facultat de veterinària. Podeu consultar els horaris complets aquí [https://www.linkedin.com/events/xix-2workshopm-todosr-pidosyaut6859053601222901760/].

Objectiu: Ampliar i difondre els coneixements teòrics i pràctics sobre mètodes innovadors per detectar, comptar, aïllar i identificar ràpidament els microorganismes i els seus metabòlits habituals als aliments i l’aigua.

Destinat a: directors i tècnics d’indústries, consultories i laboratoris agroalimentaris (o d’altres sectors com el microbiològic, biotecnològic, clínic, farmacèutic, cosmètic, químic, mediambiental, etc.); inspectors i la resta de personal de l’administració; estudiants de grau i postgrau, personal tècnic i professors universitaris; personal d’altres centres de recerca; etc.

Consultes i inscripció: marta.capellas@uab.cat; josep.yuste.puigvert@gmail.com