Actualitat Comunitat Institucional

Francesca Vidal explica “les claus de l’èxit d’un espermatozoide” a la celebració de Sant Albert

El 10 de novembre, a les 12 h, tindrà lloc la celebració de Sant Albert d’enguany a la sala d’actes de l’edifici C (facultats de Biociències i de Ciències). Francesca Vidal, catedràtica de biologia cel·lular de la UAB, oferirà la conferència “Les claus de l’èxit d’un espermatozoide”. L’acte es podrà seguir també per streaming.

La conferenciant serà presentada per Jaume Farrés, degà de la Facultat de Biociències, i l’acte comptarà també amb les intervencions institucionals de Javier Lafuente, rector de la Universitat, i Gemma Garcia, degana de la Facultat de Ciències.

A l’acte, a més, la secretària i vicedegana d’Estudiants i Ocupabilitat de la Facultat de Biociències, Mercè Martí, farà la lectura del cursus honorum del curs finalitzat, i es procedirà al lliurament de premis a l’alumnat destacat del curs 2020-2021 de les titulacions de Física (Miquel Àngel Pérez, Misael Samir Malqui, Lluís Casabona, Marc Serra i Raquel García), Física i Química (Lluís Casabona) i Química (Pol Gorrea).