2/11/2021-Canvi de paraula de pas de l’entorn Microsoft per a l’alumnat

Tot l’alumnat heu de generar una nova paraula de pas a l’entorn Microsoft i s’ha de fer mitjançant aquest formulari.

Per raons de seguretat, el formulari només és accessible des de la xarxa amb cable o wifi de la UAB i s’hi ha d’accedir i complimentar des del campus.

Un cop hagueu accedit al formulari, cal seguir aquestes passes:

1. Introduïu el vostre NIU. Un cop afegit, marqueu l’opció “no soc un robot” i premeu el botó “enviar”.
  2. La pantalla següent us demanarà un correu electrònic alternatiu. Un cop  l’hagueu afegit, marqueu l’opció “no soc un robot” i premeu el botó “enviar”.
  3. Us demanarà el codi OTP, escriure la nova paraula de pas i repetir-la en el camp següent.

3.1 Per obtenir el codi OTP, heu d’anar a la vostra bústia del correu electrònic alternatiu on haureu rebut un correu amb aquest codi.

4. Introduïu el codi OTP, la nova paraula de pas i premeu el botó “enviar”.

5. Tot seguit veureu a la pantalla el missatge de “paraula de pas canviada”.