Actualitat Institucional

Marta Portero inaugura el curs a la Facultat de Ciències de l’Educació

La Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB inaugura el curs acadèmic 2021-2022 amb un acte el proper dimecres 27 d’octubre. Tindrà lloc a les 12,30 h, a l’aula 24 del mòdul II de la Facultat, i comptarà amb la conferència inaugural “Aportacions de la neurociència a l’educació”, impartida per Marta Portero, investigadora de l’Institut de Neurociències de la UAB i professora del Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut de la UAB. L’acte serà presidit pel rector de la UAB, Javier Lafuente, i la degana de la Facultat, Marta Bertran.

Portero és doctora en neurociència. Ha impartit docència també a la Universitat de Girona i ha realitzat treballs de recerca, a més de la UAB, a la Universitat CEU-San Pablo de Madrid, al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, a la Universitat d’Utrecht (Països Baixos) i a la Universitat de La Sabana (Colòmbia). És coautora, juntament amb Anna Carballo, de Diez ideas clave. Neurociencia y educación: Aportaciones para el aula.