Viu a la UAB

Lliurats els premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

Els Premis als millors Treballs de Final de Grau amb perspectiva de gènere a la UAB s'han lliurat el dimarts, 28 de novembre. Convocats per l’Observatori per la Igualtat amb la intenció d’incentivar la recerca en matèria de gènere, enguany ha augmentat el nombre de facultats presentades.

Presentació de l’informe ‘Periodistes contra el racisme 2016’.

Juan de Dios Ramírez Heredia, alumni Ciències de la Informació UAB i president de l'ONG Unió Romaní presentarà el proper 4 de desembre l’informe ‘Periodistes contra el racisme 2016. La premsa espanyola davant del Poble Gitano’, a la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Helena Garcia Melero durant la masterclass sobre La Marató

Èxit de la "masterclass" sobre el model comunicatiu de La Marató de TV3

L'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació va acollir, el 30 de novembre passat, la primera de les tres masterclass sobre La Marató de TV3 que s'impartiran a la UAB aquest curs. Els aspectes comunicatius que han convertit aquest projecte en una referència com a telemarató solidària van centrar aquesta primera classe magistral.