Viu a la UAB

Escape Room: Escapa't de l'estrès

La porta està tancada. Tens 20 minuts per obrir-la. T’estressa imaginar-t’ho? Doncs en aquesta activitat no només sentiràs l’estrès sinó que aprendràs què és, quina funció té i tècniques per a gestionar-lo.
L’estrès és un dels principals factors desencadenants de malalties mentals, coneixent-lo i aprenent estratègies per afrontar-lo, podrem gestionar-lo millor i evitar les conseqüències negatives que pot tenir a llarg termini.
Només coneixent-lo podràs escapar-ne...

La inscripció és individual, però es faran grups (entre 3 i 6 persones). El dia abans rebréu l'explicació sobre el funcionament i en quin horari heu d'estar per l'activitat, ja que l'accés serà cada 30 minuts.

L'activitat tindrà lloc entre les 13.30h i les 17h. Si algú només té disponibilitat en un horari en concret, que ho posi a les observacions del formulari. Es farà la mateixa activitat de la Setmana Saludable i Sostenible, pels que ja la vau fer en aquell moment.

Per participar només heu d'omplir aquest formulari, teniu de termini fins al 8 de novembre a les 12h:

Nom *
Cognoms *
Correu electrònic *
Telèfon de contacte *
Observacions

Les vostres dades seran incorporades al fitxer d'inscripcions de l'Àmbit de Participació, creat per la Universitat Autònoma de Barcelona amb la finalitat de gestionar les inscripcions de les activitats organitzades per les entitats de l'Àmbit de Participació, i comunicació de la informació, canvis o estat de les inscripcions. D'acord amb la llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició respecte de les vostres dades davant la Secretaria General de la UAB, Campus Universitari de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), edifici del Rectorat, o mitjançant el correu electrònic ambit.participacio@uab.cat

Els camps marcats amb * són obligatoris