A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Unitat docent parc taulí

La Corporació Sanitària Parc Taulí (CSPT) és un consorci de naturalesa jurídica pública i amb caràcter institucional.
La CSPT gestiona, de manera directa, els centre: Hospital de Sabadell, Albada Centre Sociosanitari i Salut Mental Parc Taulí, Atenció Primària Parc Taulí i Atenció a la Dependència Parc Taulí i a través de societats anònimes instrumentals: UDIAT Centre Diagnòstic, Sabadell Gent Gran Centre de Serveis.
Per altra banda CSPT disposa d'una Fundació amb la missió de donar suport a les institucions del Parc Taulí en aspectes de docència, de recerca, en la formació científico-mèdica dels professionals i, en general, en el desenvolupament dels coneixements que sostenen el model assistencial.

Tots els graus de la Facultat acreditats
[Facultat de Medicina] AQU Catalunya ha tramès els informes definitius de l’acreditació dels graus de Facultat: Medicina, Infermeria i Fisioteràpia que van ser avaluats el proppassat mes de març. Veure més
Sol·licitud de títol curs 2016-17
[Facultat de Medicina] Dates per sol·licitar el títol Veure més
Ja es pot sol·licitar l’acreditació per poder demanar beca el curs vinent
[] L’AGAUR ha obert la convocatòria per sol·licitar l’acreditació de caràcter econòmic, necessària per formalitzar la matrícula com a becari o becària condicional el curs 2017-2018. La convocatòria estarà oberta del 16 de juny al 16 d’octubre. Veure més
S'obre la sol·licitud dels programes Erasmus i UAB Exchange Programme de Pràctiques
[Centres docents

Des del 24 d'abril a l'1 de juny de 2017 es pot sol·licitar realitzar una estada dins aquests programes de mobilitat.

Veure més
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web