A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Unitat docent parc taulí

La Corporació Sanitària Parc Taulí (CSPT) és un consorci de naturalesa jurídica pública i amb caràcter institucional.
La CSPT gestiona, de manera directa, els centre: Hospital de Sabadell, Albada Centre Sociosanitari i Salut Mental Parc Taulí, Atenció Primària Parc Taulí i Atenció a la Dependència Parc Taulí i a través de societats anònimes instrumentals: UDIAT Centre Diagnòstic, Sabadell Gent Gran Centre de Serveis.
Per altra banda CSPT disposa d'una Fundació amb la missió de donar suport a les institucions del Parc Taulí en aspectes de docència, de recerca, en la formació científico-mèdica dels professionals i, en general, en el desenvolupament dels coneixements que sostenen el model assistencial.

Eleccions al deganat de la Facultat
[Facultat de Medicina] Proclamació Definitva de Candidatures Veure més
Comença la Setmana Saludable i Sostenible
[] Del 24 al 28 d'abril té lloc la Setmana Saludable i Sostenible, amb tallers, xerrades, curses, caminades, i enguany, com a novetat, una "escape room", més de 60 activitats adreçades a estudiants, PAS i PDI. Veure més
XXXIII Congrés Nacional de la SEDAR. Societat Espanyola d’Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dol
[Facultat de Medicina] Del 4 al 6 de maig es celebrarà el XXXIII Congrés Nacional de la SEDAR
a la ciutat d’Alacant. Més informació Veure més
S'obre la sol·licitud dels programes Erasmus i UAB Exchange Programme de Pràctiques
[Centres docents

Des del 24 d'abril a l'1 de juny de 2017 es pot sol·licitar realitzar una estada dins aquests programes de mobilitat.

Veure més
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web