Personal UAB Personal Tècnic, de Gestió i d'Administració i Serveis

Gestió d'horaris. Què cal saber sobre la targeta universitària?

Gestió d'horaris. Què cal saber sobre la targeta universitària?

Com puc obtenir la targeta de la UAB? 

La UAB ofereix la targeta virtual com a mitjà d’identificació per accedir als diferents espais i serveis als quals teniu dret com a membres de la comunitat universitària. 

Aquesta targeta està integrada en una app que podeu descarregar des de l’Store del sistema operatiu del vostre dispositiu mòbil des d’aquests enllaços: 

Per poder accedir a la targeta virtual és necessari que pujeu una fotografia a través d’aquest formulari accessible també des de la mateixa app. Aquesta foto que carregueu ha de passar el procés d’aprovació el qual és de, màxim, 24 hores lectives. 

En cas de dubtes o incidències tècniques en la baixada i instal·lació, si us plau, contacteu amb el Centre d’Assistència i Suport (CAS): 

Telèfon – 93 581 2100 

Correu – cas@uab.cat 

Per al registre de jornada de moment no es pot fer servir la targeta virtual, cal utilizar el sistema d’empremta (del que us poden informar a la vostra administració de centre) o una targeta física. Si no en disposeu o l’heu perdut podeu contactar amb l’Oficina de Coordinació Institucional on us en podran lliurar una de nova. 

Com puc canviar la fotografia de la targeta? 

Podeu canviar la fotografia de la targeta virtual a través d’aquest formulari accessible també des de la mateixa app.