Viu a la UAB

Vídeo-notícies

Resultats de la cerca

Teaser Universo Sostenible

La recerca de la UAB, a la sèrie de TV “Universo sostenible”

La UAB participa a la sèrie de microespais de divulgació científica “Universo sostenbile”, mijtançant la intervenció de 5 investigadors i 1 investigadora. Coproduïda per 27 universitats, s’emetrà a partir del dia 20 de juny per La 2 de TVE, dins del programa “L’aventura del saber”.

Video projectat al Sopar dels 50 anys de la UAB

La UAB ja en té 50!

El 6 de juny passat la UAB va celebrar el seu 50è aniversari amb la presentació del llibre L'audàcia del coneixement. 50 anysUAB, un diàleg entre la rectora de la UAB i el rector de la UAM (es pot recuperar al canal de Youtube de la UAB) i un sopar amb ball, culminat amb focs artificials ja entrada la matinada.

Concurs Tesi en 4 Minuts

La UAB ja té guanyadora del concurs “Tesis en 4 minuts”

Gabriela Montiel, doctoranda del Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental, ha guanyat el primer premi del concurs “Tesis en 4 minuts” de la UAB, dotat amb 800 €, i representarà a la Universitat en la fase final, organitzada per la FCRI, el proper 6 de juny.