Tocats de literatura

La jornada es desenvoluparà a la Facultat de Filosofia i Lletres el 15 de desembre de 2017, de les 9.30 a les 14 h.

15/09/2017

Amb el propòsit de potenciar l'interès per la literatura catalana entre l'alumnat de Batxillerat i enfortir els vincles entre el Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat i l'alumnat de secundària, us oferim, conjuntament amb el Programa Argó de l'Institut de Ciències de l'Educació, la possibilitat de participar en la Jornada Tocats de literatura, que es desenvoluparà a la Facultat de Filosofia i Lletres el 15 de desembre de 2017, de les 9.30 a les 14 h.

Web de les jornades