Tallers Argó: Celebrem el Dia d'Europa amb estudiants de secundària

Tallers Argó: Celebrem el dia d'Europa amb estudiants de secundària

L'activitat es durà a terme el dimecres 9 de maig de 2018, de 10 a 13h, a la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB.

21/03/2018

El Dia d'Europa es commemora el 9 de maig en record a la declaració realitzada per l'aleshores ministre francès d'Afers Exteriors Robert Schuman a París el dia 9 de maig de 1950, mitjançant la qual es donà el tret de partida a la creació de la Comunitat Europea del Carbó i de l'Acer (CECA).
El 9 de maig s'ha convertit en el símbol europeu que, juntament amb l'euro, la bandera  i l'himne, identifiquen l'entitat política de la Unió Europea.

Des del Programa Argo de l'ICE de la UAB, en col·laboració amb el Centre de Documentació Europea, us convidem a la Jornada que hem organitzat per a estudiants de 4t d'ESO i 1r de batxillerat amb l'objectiu d'explicar l'organització de la UE a l'alumnat.

Web de l'activitat