S’obren les inscripcions per a l’activitat 'La Salut Mental i les sèries de TV: tractament i estigma'

Les inscripcions per a l’activitat La Salut Mental i les sèries de TV: tractament i estigma ja estan obertes fins el proper 20 de febrer de 2018.

30/01/2018

Les inscripcions per a l’activitat La Salut Mental i les sèries de TV: tractament i estigma que començarà dijous 22 de febrer, estaran obertes fins el proper 20 de febrer de 2018. Aquesta activitat sorgeix arran del lema de la Festa Major de la UAB de 2017, que va incloure Sara Moreno, la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, al seu comunicat: “La Salut Mental, visible i sense estigmes a la UAB”.

La Salut Mental i les sèries de TV: tractament i estigma és la primera d’un seguit d’activitats que es duran a terme a la UAB relacionades amb la salut mental. En concret, aquesta té com a objectiu sensibilitzar a la comunitat universitària vers els estigmes de la salut mental a través de l’anàlisi de productes culturals. Amb el suport del visionat de fragments de sèries de TV i/o pel·lícules es pretén donar eines als alumnes per identificar conductes estigmatitzants al voltant dels problemes de salut mental.

L’activitat es durà a terme cada dijous de 14h a 16h, des del 15 de febrer fins al 31 de maig, a la Sala Annexa de l’Hotel d’Entitats de la UAB. La participació dels estudiants en aquesta es pot reconèixer amb 2 crèdits ECTS, sempre i quan assisteixin i participin activament en el 80% de les sessions i publiquin els continguts adients en un blog creat precisament pel desenvolupament d’aquestes activitats.

Els interessats en participar a l’activitat hauran d’omplir aquest formulari.